Tisdag

Haha oups! Såhär går det för mig när jag ställer klockan på 9-10 varje dag och ändå går och lägger mig vid 1-2 varje natt, plus att jag bara sov tre timmar förra natten.. Jag somnade typ 1 inatt och vaknade halv ett idag haha.. Alltså hinner jag inte med någon träning idag då jag ska åka till jobbet om 2,5 timme, SUCK TILLAN! Jaja, jag får skylla mig själv när jag går och lägger mig för sent och sen aldrig släcker lampan..

Jag låg och läste ut Pojken som kallades det igår, det tog mig ett dygn att läsa den då den är så kort men gud så hemsk! Nu ska jag börjar på den tredje av de fyra böcker jag fick av mamma, funderar på den boken som hette Såld..

Jaja, nu ska jag käka frukost klockan kvart i ett! Hörs snart igen!  


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0