Tjolahopp!

Haha det där lät inte lite nördigt.. Jaja, nu är jag hemma från gymmet igen! Jag sprang på springbandet i ca 13 minuter sen blev jag väldigt illamående, det satt lixom i halsen typ.. Så jag powerwalkade hårt i 25 minuter till! Jag säger då det, glöm inte att gå på toa innan ett springpass haha, hooly..

Nu är jag hemma i alla fall och har precis tagit en dusch! Jag sitter och käkar lunch och bestämmer mig för vad jag ska ha på mig ikväll, hoppashoppashoppas att Cissi & Jossan inte bangar utgång ikväll för jag är fan taggad för första gången på veckor!

Cissi, jag och Jossan på Collage i höstas! Vi kom dit tidigt för att slippa
monsterkön som alltid bildas ca 30 minuter innan gratis inträde tar slut!
 
...Så det var typ bara vi där hahaha!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0