Torsdag

Godmorgon! Vad skönt det känns att få ha sovit ut idag, första gången på länge som jag inte hade ställt klockan! Idag är min enda lediga dag denna vecka och den ska spenderas med bror! Vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på men middag på stan eller i hans lägenhet eller bio eller nåt sånt där lär det bli! Erik blir 35 år iår men han är fortfarande lika barsnlig och sprallig som mig!

Haha jag kommer aldrig glömma första gången som Nisse träffade Erik (Nisse är alltså storasysters pojkvän som även var vår konfaledare 2003-2004), det var några år sen nu men jag minns att det var hemma hos oss och Nisse gick fram till mig och sa: "Han är du, Tillan! En manlig Tillan! Ni är fan exakt likadana!" Haha, vi får höra det en del, jag älskar min kära storebror! ♥ 

Hehe jag har inga familjebilder på datorn typ men hittade 2 på oss..  
 
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0