Torsdag

Godmorgon allihopa! Jag har börjat bli "immun" mot min väckarklocka så jag har lärt mig att sova när den ringer, suck! Som tur var så ringde Linus och väckte mig, även om jag är ledig idag så vill inte sova bort hela dagen! Idag ska jag dra till gymmet (nähä??) och sen får jag se vad jag hittar på, kanske nån runda på stan (det var länge sen) men jag har så knapert om pengar just då det är väldigt många utgifter så jag har typ inte råd att köpa nånting!

Jag äger typ inga skor längre, jag har mina svarta kängor och några gympaskor och mina klackskor typ! Jag är sämst på att prioritera saker jag verkligen behöver! Hur som helst, köper jag någonting bör det var ett par till skor utan tvekan! :P  

Min dagliga frukost! 
 

Nyvakna jag på morgonen! HAHA, alltid får jag denna frilla! Its a gift..

 

Postat av: mirre

älskade frillan haha

2010-02-06 @ 10:03:01
URL: http://blog.mtv.se/mirre

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0