Vad i H*lvetee x(

Jag sprang precis in till Annas rum för att sätta på ZTV, så börjar jag bläddra bland hennes kanaler (det är bara hon som har TV) och hittar inte kanalen, så frågar jag henne om hon ens har ZTV och hon ba "jag vet inte?" Så har hon inte ens kanalen!!!!! Jag som skulle åkt hem för att se på den hos föräldrarna men bangade då jag fick låna Annas TV, så har hon inte ens ZTV!! Åh faan jag ville ju så gärna se den :(

Då får jag hyra den nånstans då men jag hade verkligen sett framemot att se den ikväll, åh shit vad klantigt av mig att inte kolla upp innaaan!

Postat av: Katta

Naaw va synd att du inte sett den än :( jag har den på kasett och dvd haha, men du måste se den! Den är skiiiit bra! : D och låtarna är ♥ gillar du orginalet kmr du att älska denna hihi =)

2010-02-15 @ 12:41:53
URL: http://moonwalker.webblogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0