Vårkläderna!!

Nuu är jag hemma igen, jag och Evelina tog en lång runda i Kista Galleria och kollade kläder! Bikbok hade såå mycket snygga kläder till våren/sommaren! Sen tog vi bussen över till Sollentuna centrum för att hälsa på Annika där hon jobbar, så fick jag även låna MJs Blood on the dance floor-skiva (den enda jag inte har förutom alla samlingsskivor) då jag skulle lägga in den på min ipod så vi får med låtarna på kryssningen! =)

Sen lunchade jag och Evelina i Kista innan hon började jobba! Det var astrevligt att träffa henne igen, fan två månader sen sist! Vi måste fan ta vara på tiden bättre nu när vi faktiskt bor i samma stad.. Snart kommer alla andra tjejerna hit också för Tokio Hotel-konserten, det blir som en fet reunion haha! =)

Hur som helst, nu ska jag börja röra mig mot Lidingö för jag, Viran och Amanda ska ha Disneykväll! =) Innan det ska vi käka grillad kyckling med pappa, mamma är ute med några vänner ikväll! På tal om systerkväll, kika in här igen om typ en liten stund så får ni se hur snygga vi faktiskt kan bli.. ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0