Vilken snöstorm!

Jag börjar undra vart man ska göra av all snö, här ligger den upp till fönstrena och 12 minusgrader ute! Dock är det skönt att vara sjuk en sån här dag, vem vill gå ut i alla fall? Jag ligger här i vår enorma bäddsoffa med Kasper (vår kissekatt) bredvid mig, sovandes som en stock haha! Jag mår mycket bättre idag i alla fall och ska tillbaka till jobbet imorgon, så idag ska jag fortsätta att bara ta det lugnt så jag känner mig helt bra imorgon!

Hehe, fick sms av Anna nyss; "När flyttar du hem igen sambo??" Hur mysigt det än är här hemma hos min familj så saknar jag Anna och Farsta också, det är ju mitt hem lixom men nu när jag är sjuk så är det skönare att vara här! Hur som helst, nu är mamma och pappa och handlar, Elvira är på jobbet och Amanda är hemma hos mig med Anna i Farsta så nu äre bara jag och Kasper..

Ja, jag är sjukt sällskapssjuk.. Det blir i alla fall många uppdateringar på bloggen under dessa dagar då jag ändå bara sitter här hemma och softar.. Hoppas det uppskattas iaf!

Postat av: Lina

Sv: Ja, men vad hade man förväntat sig annars? Det är ju inte Bill om han inte gör någonting som chockar ;)

2010-02-20 @ 15:14:42
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/
Postat av: IDA

Sv: Det är den absolut! :)



Jaha okej, ettan alltså. :) Ja, den 4:e filmen (den som vi har) är inspelad 1995 så det stämmer säkert. Är osäker på om jag sett alla, vore faktiskt kul att se dem nån gång. Haha :D

2010-02-20 @ 16:46:44
URL: http://iiea.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0