Åh, hoppas!

Jag kanske kommer iväg på Vinylkryssningen i alla fall!! Annika lät jättepå när jag berättade det för henne och nu ska vi kolla möjligheterna för att få komma iväg! Jag kollade på bilder från tidigare gånger som Vinylkryssningen gått och alla på bilderna är minst 35 och uppåt, men det såklart det är ju deras år som ungdomar och den musiken är BÄST! 

Förhoppningsvis kmr vi dansa loss till låtar som dessa!

The 60's
 

The 70's 
 

The 80's  


60-70 & 80-tal, underbart!! Om vi kommer iväg så kommer jag och Annika klä oss
såå 80-taligt så det finns inte! Inte så dyrt blev det heller, en A premium hytt plus
tre buffémåltider blev det bara 1300 kr/person! Lätt värt för en kväll med den musiken!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0