Äntligen slutat!

Åh, är inte det en av de skönaste känslorna någonsin när man slutar ^^, Hehe, det där lät ju positivt mot jobbet men jag är såå trött idag! Skönt att det blir myskväll för min del, jag och Anna ska äta massa gott (LÖRDAG!!) och se på filmer! =) Egentligen skulle vi ses här på mitt jobb när jag slutat men sen fick jag ett härligt sms av henne:

Hejsan. Kom aldrig in till stan. Har städat och nu fixar jag morotskaka, vi får ses i farsta. Puss!

åååhh, lovely för vår lägenhet har varit riktigt dammig och så men nu har hon städat..! Love her! :D Så nu ska jag bara handla lite innan jag drar mig hemåt för att möta upp henne så vi kan hyra film, sen ska vi gå hem och byta om till mjukiskläderna! =)

Hörs igen när jag kmr hem ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0