Årsresumé Januari-februari

Januari 2009

Jag startade detta år med att bli sjuk, jag som nästan aldrig blir det men efter 3 hårda partynätter i Hamburg så var det ganska väntat! Jag kramade även hejdå till 2 av mina bästa vänner som skulle ut och resa; Sofia & Cissi!  

Jag och Anna bokade vår London-resa!
 

Firade Astrid 19 år, 17 januari :*
 
 
 
 

Firade även storasyster 21 år, 18 januari :*
 
 

Läste Twilightserien för första gången!
 

Åkte ner till Mirre en weekend!
 
 

Haha, älskar sånt här när man tror att man fotar fast man filmar! ^^,  


Jag och Eugenia hejade på vår söta Niklas på hans musik-konsert!
 

Jag gymmade & jobbade hela tiden!
 
 

Jag körde på GI och vit månad hela januari! När jag var ute och festade så drack jag alltså ingenting pga att jag ville ha så bra resultat som möjligt av träningen! 

__________________________________________________________________________

Februari 2009

Även denna månad började jag med att vara sjuk, hade en riktig otur med det i början av 2009! Jag tog även en liten paus från bloggen under februari-mars, bloggade knappt någonting då jag helt enkelt tappade lusten!
 

Jag tog det väldigt lugnt denna månad jämfört med vad jag vanligtvis gör,
förutom att jag jobbade konstant! Utöver det så läste jag typ hela tiden!
Texten är printscreenad från en dag i februari från bloggen: 
 

Vi firade av Sandra och Erica som skulle åka till Australien (jobbarkompisar)
 
 
 

Mös väldigt mycket hemma med familjen!
 
 
 

Mös även hemma hos vännerna!
 
 
 
 

Mitt hjärta Bonnie kom hem från Oslo för att hälsa på ♥
 

Jag började strecktitta på O.C igen ^^,
 

Slutet av månaden började min datorpaus; 
 

Jag jobbade väldigt mycket med mig själv i början av 2009 vilket var väldigt jobbigt men som resulterat i att jag idag mår så himla mycket bättre! Det var värt den jobbiga tiden jag fick gå igenom då, men då orkade jag inte blogga så flitigt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0