Årsresumé Juli-augusti

Juli

Jag fortsatte att sörja Michael Jackson, något som aldrig kmr få ett slut!
  
 

Jag var hurtiga Tillan hela sommaren också med egna matlådor, GI och mycket träning!
 
 
 

Jag minns även hur bitter jag var över att jag jobbade KONSTANT hela
sommaren, jag fick nog 3-4 stranddagar TOTALT på hela denna sommar..!
 
Ändå lyckades jag totalbränna mig helröd en dag!

Hade mysiga kvällar med vännerna!
  
 
 
 
 
 

Firade Viran 17 år! =)
 

Jag pysslade för fullt med lägenheten!
 
 

Var ute och partade en del också! 
 
 
 

   
 
 
 
 

 


Hade även massa mysiga balkongkvällar med sambon min!
 

Jag var så arg på mig själv att jag inte tog någon semester så jag var tvungen att jobba hela sommaren! Sen var det ju en av våra molnigaste sommrar någonsin också så det gjorde mig bitter haha!

Augusti

Hela sommaren bestod av Stockholms underbara uteserveringar för min del, även augusti månad invigde jag det med tillsammans med ett par jobbarkompis + Anna & min barndomsvän Amelie =)
 
  

Jag och Anna mös i vår lägenhet på balkongen, hade även en del strand-
dagar men jag hade aldrig med mig kameran ner dit!
 
 

Klippte mig och gjorde blonda slingor!
 

Sen på kvällen gick jag och Anna ut med Filip och hans 2 kompisar på
Debaser Medis! Jag gillar inte riktigt musiken där men det är en grym klubb!
 
 
 

Jag och Linus anordnade även en jättemysig grillkväll i Farsta på en klippa
som han och jag hittade efter en lång kvällspromenad några dagar tidigare!
 
 
 
  
 
 
 

Anna och jag hade många pannkaksfrukostar denna sommar ^^,
 

Den 13 augusti bar det av till älskade DUBLIN med tre utav mina absolut
bästa vänner; Sofia, Cissi & Mikkan! Här kommer ett bildspam från resan:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bara ett par dagar efter jag kom hem från Dublin så hälsade Ida & Lina på! =)
 

Vi drog ut på en barrunda med ett par vänner till mig, Anna fixade min ögonskugga!
  
   
  
 
   
  

Jag fyllde 20 år den 24 augusti! =) Tack Annas syster för den fina frukosten!
 

  
 
 
 
  
 
 
 
  

Lina och jag köpte en resa till Wien och biljetter till MJs tribute som senare blev inställt!  
 

Pappa och jag blev firade hemma (jag fyller den 24 & pappa den 30 augusti)
 
 
 
 

Senare på kvällen åkte jag hem till Sofia för att pussa henne hejdå innan
hon flyttade till Valencia, sen åkte jag och Cissi in till After (en bar i gamla
stan) där vi mötte upp Astrid och Tove och snacka lite skit! =)
 
 

Postat av: Louise

Du har helt underbara ögon!

2010-01-07 @ 15:50:47
URL: http://louisebhult.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0