Årsresumé Maj-juni

Maj

Maj månad startades med en mysig kväll på vår veranda på Lidingö!
Jag och Amanda drog över massa folk och snackade skit en solig vårkväll!
 
 
 
 

Jag var även på världens grymmaste personalfest med konsumgänget såklart!
Vi körde ballbreaker vilket är typ femkamp i olika sporter, man kör i lag! Det var 
bowling, biljard, fågelskjutning, golf och fotboll! Efter det åt vi trerättersmiddag! =)
 
 

Snyggaste striken, kasta klotet mellan benen hahah! 
 
 
 
 
 

Systers pojkvän fyllde 23 så vi firade honom på en fin äng med fotboll, kubb och matsäck!
 
  
 
 

Jag hade även sjukt roliga utekvällar denna månad! 
     

 
 
 
 
 
 

Jag och Anna fick bekräftat att vi fick flytta in i lägenheten i Farsta =D
 
 
 

Jag åkte även över till Ida&Lina i Surahammar för att överraska Ida på hennes 21årsdag!
 
 
 
 

Juni

Denna månad började med att jag och Anna flyttade in i vår underbara lägenhet! =)
 
 
 
 
 

Cissis studentmiddag!
 


Hade en grym kväll på en lokalfest med mina Konsum-babes!  
 
 
 
 
 
 

Många underbara utekvällar med vännerna! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Sandra hälsade på från England! ♥
 
 
  
 


Vår första månad i nya lägenheten i Farsta var hur grym som helst!
 
 
 
 
 
 
 
 

Jag trodde jag skulle få gå på en av Michael Jacksons konserter i O2 arena i slutet av juli,
sen kom chockbeskedet att han gått bort. Det gör fortfarande ont i mig och jag tror att
det såret inom mig aldrig kmr läka helt. När MJ dog så fick han en del av världen med sig.
Rest in peace, Michael Jackson. World's musical king. 29 augusti 1958 - 25 juni 2009 ♥
 
It's all about love ♥ 

Jag var på en galet grym kryssning!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0