Årsresumé Mars-april

Mars

Denna månad startade med en underbar vecka i underbara London! =)
 
 
 
 
 
 

När jag kom hem från London så tappade jag totalt lusten för att blogga igen!
Denna text är kopierad från min blogg en dag i mars; 

"Sämst bloggerska!

Jag vet inte vad som har hänt med mig, men sen den där datorpausen jag tog för ett par veckor sen så har jag tappat typ allt intresse för datorn! Jaja, vad är mitt liv nu? Jobbet, OC-boxen och polare typ! Var ute på några pubar igårkväll med Astrid, alltid lika underbart, och om 2 veckor kommer min älskade Filip hem igen! :D En asskön jobbarkompis som åkte bort ett halvår, backpacking i Asien! Sen ska jag vinka av Sandra imorgon som flyttar till England, fan jag kommer typ börja gråta! Jag älskar den tjejen, få som får mig att må så bra som hon får! Aja, jag flyttar dit i sommar så då ses vi! :D"

Mars månad umgicks jag extra mycket med mina nära! Jag var hemma hos Astrid typ hela tiden umgicks mycket med Sandra innan hon flyttade till England och så levde jag som vanligt på jobbet med polarna där!
 
 


Jag fortsatte vara hurtig med min nyttiga mat och springning!
  


April

Jag bloggade endast en gång under hela april månad, som jag sa tidigare så jobbade jag mycket med mig själv under denna våren vilket gjorde att bloggen inte fick så stor plats! Sen kände jag inte för att dela med mig av mitt liv under den perioden, ingen speciell anledning!

Jag hade ivf en del för mig under våren, bl a en mysig grillkväll hemma hos mig på Lidingö! Hela min familj var i Thailand så jag var ensam hemma (jag jobbade så pass mycket då och hade inte ens lust att resa bort, då trodde jag ju att jag skulle flytta till London ett par månader senare) så brorsan, syrrans pojkvän och 2 tjejkompisar kom över för grillning! 
 
 
 

Erika och jag var ute och partade med något gammalt rockband, askul hade vi!
 


Jag åkte även över till Oslo en helg för att överraska Bonnie på sin 20årsdag!
 
 

Jag och tjejerna drog och festa järnet på Cissis studentskiva!
 
 
 

mös på softa söder-pubar med vännerna!
 
 
 


Eugenias studentskiva var också kul!
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0