Årsresumé November-december

Jag började månaden med att dra ut och parta en söndag, hehe!
Jag och Mirre drog på nåt event på Café Opera och där mötte jag 
även min barndomsvän Fredrik =) En riktigt trevlig kväll var det!
 
 

Jag var även på magiska, underbara Thriller live!
 
 

Några av mina videos från kvällen:
 
 
 


Jag åkte till Valencia med Jossan för att hälsa på vår älskade vän, Sofia!
Vi partade varje dag och njöt av Valencia-livet, här är en bildspam:
 
  
  
  
 
 

        
 
 
  
 

  
 
 
 
 
  

Hade en kul utgång med tjejerna! =)
  
 
 
 
 

Hade flera myskvällar med vännerna (varje bild är en enskild kväll)!
  
 
 


Såg New Moon för första gången!
 

Rest in Peace, Sigge! 2009-11-27 </3
 
 

Mirre & jag testade på rockbarer!
 
 
 

December

Jag hade en jättetrevlig kväll med älskade Vishii!
  
 

Hade många roliga partykvällar med vänner! =)
 
 
 
 
 
 

*

 
 
 
 
 

*

 
 
 
 
 

*

 
 
 
 
 
 
 


*

 
 
 
 

*

 
 
 
 
 
 
 
 


Mirre flyttade från Sthlm, skittråkigt!
 

Jag blev lycklig:

 

Mysiga sambokvällar!
  


Julen med min familj var otroligt mysig!
  
 

 
  
  
  
 
 

Nyårsfest hos syster var det sista för mig på år 2009! =)
   
 
 
 
  

Ett riktigt underbart år måste jag säga! Det har varit mycket lärorikt och jag tar med mig så mycket jag bara kan från det, nu ser jag fram emot ett ännu underbarare och mer händelserikt år 2010! Kul ni som följt mig såhär långt, hoppas ni hänger med även in på detta år!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0