Årsresumé September-oktober

September

Jag minns att värmen höll i sig ganska bra in på september så
jag gick fortfarande runt i kjol och min tunna jacka, osminkad! =)
 
 

Jag jobbade mycket som vanligt och hade O.C-kvällar med Anna haha! =)
 
 

Det var en riktig återträff-kväll i början av september! Jag och Anna var ute och drack lite vin och sen mötte vi upp mina Skåne-babes Madde och Evelina på Svampen! Vi hade inte träffats på ett och ett halv år så det var askul att ses igen! =) Sen mötte vi upp Vishii på Kungsgatan och henne hade jag inte heller träffat på månader, sjukt rolig kväll!
  
  

Hade fortfarande hopp om att MJs tribute i Wien skulle bli av..!
 

Jag började hänga en del på Collage, Stureplans enda sköna klubb!
 

Tokio Hotel kom till Sverige men gjorde inget förutom privata intervjuer
och nu mer bryr jag mig inte mer om de än deras musik så det var boring!

-inga bilder från dagen-


Sandra hälsade på från England :D Vi var ute på söder med jobbet as always!
  

Evelina följde med också!
 

Jag följde även med Sandra och Erica på kräftskiva ute i Orminge! =D
 
 
 
 
 

Patrick Swayze dog av cancer den 14 september 2009. Han var en av 
mina tre stora crushes från underbara 80-talet.. 2 av de 3 är nu döda.

Rest in Peace, Patrick! ♥

Jag köpte biljetter till Thriller live, 550 kr/biljetten och det var värt varenda spänn!
 

Jag såg Män som hatar kvinnor & flickan som lekte med elden, grymma filmer!
Här sitter jag på restaurangen efter bion Flickan som lekte med elden var slut!
 

Jag fixade asballa blåa naglar inför Wien-resan! Lina och jag mös hemma
hos mig och Anna i lägenheten kvällen innan vi åkte på en GRYM weekend!
 
 
 

Bildspam från Wien-resan!
 
  
  
 
  
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

När jag kom hem var Bonnie här på besök från Oslo, jag fick finfina presenter
av sötungen! =) Ena som försenad födelsedagspresent och en förskottsjulklapp!
 

Jossan & jag bokade vår Valenciaresa till Sofia! =) (dock är bilden från 2008)
 


Oktober

Jag började gymma på friskis&svettis här i Farsta!
 

Firade Cissi 20 år med Jossan ute på Collage! Dock startade jag och Jossan
på Chaplins för fett billigt vin och lite Karaoke HAHA, det gick ju sådär! 
    

    
 
 

Dagarna började bara bli kallare =(
 

Hade en myskväll hemma hos syster med en massa vin :P HAHA!
 

Underbara Mirre flyttade hit, jag åkte hem till henne typ 2 timmar efter att
hon kommit fram till Sthlm! Vi fixade iordning oss tillsammans och drog ut!
 

     

Köpte lite fler grejer till lägenheten!
 
 

Hade en asrolig utgång med Anna, Josse och syrran! =)
  
   
 
 

Tog det ganska lugnt denna månad, tränade mycket då jag precis skaffat mig gymkortet!
Dock en utgång på Collage med tjejerna vart totalspårad för min del, fyfan! x(
     
   
Jag säger bara TACK Mirre för du är en sån fin vän! Fyfan vilken kväll..

Hade en otroligt rolig kö-natt för att få bra sittplatser till TH-konserten!
 
 
 
 
 
 
  

Jag såg This is it på bio på premiärdagen.. Wow!
 

Jag köpte mig en ny mobil efter att ha sumpat den på den hemska utgången!
 

Jag var på en grymt rolig Halloweenfest hos Robert med Jossan & Cissi!
   
 
 
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0