Avatar igen!

 

Yeaaay, jag fick med mig lil'sis så ikväll ska jag se Avatar igen UTAN 3D och hoppas på att jag kmr gilla den mer! Dock tror jag att jag fortfarande kommer störa mig på att den känns så wannabe Sagan om ringen när de ba "we must stand together and fight!!", det händer så fort lixom så helt plötsligt är han en familjemedlem! Men nu ska jag sluta klaga, hoppas jag får en bättre känsla för den ikväll! =)

Postat av: Bonnie

=O

MEN TULLS!!!

Avatar är ju en av de mest underbara filmerna jag sett!

Både jag å mamma kändes oss alldeles nykära efter att ha levt sig in i den fantastiska världen!

Synd att inte du kände det samma =/



Puss!! <3

2010-01-26 @ 18:50:30
URL: http://bnoni.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0