Avatar ikväll!

Idag gymmade jag själv då Linus fortfarande jobbade när jag ville dra dit! Jag mådde lite illa när jag kom dit men jag körde på ändå, idag satsade jag på mage och rygg först och sen körde jag kondition i 20 minuter! Det var jättejobbigt att en aassnygg kille gymmade in princip bredvid mig hela tiden, man är ju inte direkt snygg och doftar rosor på gymmet..

Hehe, nu har jag i alla fall tagit en låång, skön dusch och ska fixa lunch! Skönt att ha lite tid på mig då jag inte ska åka förrän om typ en timme, jag ska möta upp Anna i stan halv fem! Vi ska käka middag i stan och sen gå på Avatar 3D! Vi köpte biljetterna redan i fredags då de är typ omöjliga att få tag på, ska bli roligt att äntligen få se denna omtalade film!

 

Jag slänger upp sept-okt årsresumén innan jag drar, hörs ikväll igen! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0