Back to reality..

Även om jag bara varit ledig i 3 dagar i streck så känns det fett jobbigt att åka till jobbet idag :P Limpan ringde mig imorse med väärldens gnälligaste röst "JAG VILL INTE JOBBAAAAAAAAA", sen åkte han och köpte trisslotter för att desperat försöka vinna några miljoner! Haha, desperata försök i såna lägen äger.. ^^, Han vann 25x2, det är fan 100 bugg! :D Waay to go!

Sorry, ska sluta klaga hehe.. Nu drar jag mig till jobbet så fort jag fixat min matlåda, ikväll jobbar jag stängning och sen ska jag hem till Sofia på avslutningsmiddag då hon flyttar tillbaka till Valencia imorgon :'( Sen sover jag hos päronen.. Men vi hörs senare ikväll antagligen, puss! ♥

Postat av: Mika

det finns faktiskt en godisaffär där bugg bara kostar 27 öre!! XD haha så sjuukt mycket mer bugg!

2010-01-03 @ 18:03:12
URL: http://buttercupbaby.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0