Bilder från igår!

Mina 2 babes påväg till Ropsten för att bli upphämtade av Hummern!
 

Weey!
  
 
När vi kommer in i hummer-limmon så kör de Lady Gaga på TV-skärmarna!
 
 
Några bilder på oss i hummern!
 
 


Snygga Jossan på Göta Källare!
 

Snyggaste kompisarna man kan ha!
  

Vi slog oss ner vid VIP-bordet som Oscars kompis hade bokat!
  
 

Några tjejer som var med samma gäng som oss! =)
 

Maassa champange!
  

Dansade loss på dansgolvet!


När vi kom tillbaka till bordet var det dags för tequila!
 
 


Jag och min kära vän, vad jag saknat dig!


Sen blev det vilt vid vårt bord hehe..
 
 


Alla hade vi Jossans pussmun på kinden!


Bästa dansgolvet var lätt det i början! bara 80-90tals musik, mest 80tal
vilket vi alla älskar så vi dansade hejvilt där ett bra tag! =) Lovely!
 


Tack för en otroligt rolig kväll allihopa!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0