Blev en hemmakväll!

Det brukar oftast bli så, när jag har så mycket för mig att få in under en dag så slutar det upp med att jag inte gör något alls istället! Eller jo, jag var faktiskt på en jättemysig middag hos mina morföräldrar och innan det var jag hemma med mamma och pappa! Ibland är det skönt med dessa dagar, jag blir så utvilad och som ni ser så har jag lyssnat konstant på musik (det gör jag alltid, hur jag än mår)!

Jag längtar så mycket till Bon Jovis konsert i juni nu så jag spricker, har suttit och kollat på youtube konstant hela natten! Försöker att kolla mer på Bon Jovi än Michael då jag blir så ledsen när jag inser att jag aldrig kommer få se honom, aldrig! Men Bon Jovi ska jag snart få se och det ska jag vara lycklig för!

Slänger snart upp en till UNDERBAR låt av BJ, texten är helt otrolig ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0