Bon Jovi at the Grammy awards 2010


Bon Jovi ska uppträda med en låt och man får rösta om vilken de ska köra, jag började genast kolla igenom alla mina favvolåtar med dom tills jag upptäckte att man endast får välja mellan dessa 6 stycken:

* Living on a prayer
* Have a nice day
* Bed of roses
* Always
* Its my life
* Wanted dead or alive


Jättesvårt att välja då alla låtar är GRYMMA! Jag äälskar Living on a prayer live men den kör dom så ofta så jag valde faktiskt Always för det är en så otroligt vacker låt, åååh shite idag är det exakt 5 månader kvar tills jag ser dom!! 20 juni 2010, O2 arena in London!

Btw så är även biljetterna till 20 juni nu slutsålda, BJ har sålt slut på alla 10 konserter de ska ha i London i juni! Bra jobbat BJ-fans, nu är vi en halv miljon som ska se dom i juni =)

Printscreenade dock bara konserten jag ska på, waah!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0