Finna ens inre lugn.

Jag har haft en helt underbar kväll med en helt underbar människa! Jag mötte upp Sara på hennes jobb på Söder så gick vi till ett mysigt fik på Götgatsbacken och bara pratade i flera timmar! Sara är så.. Luugn! Hon är helt underbar och får mig alltid att bara vara! Hon håller på mycket med yoga, meditation och hon åker spontant till Indien och bara är där. Hon lever verkligen hela tiden och är verkligen i varje stund, om ni förstår?

Jag till exempel har väldigt lätt att vara åskådare till mitt egna liv då jag fotar nästan allting, publicerar det på bloggen och skriver och berättar om det! Till slut glömmer jag bort att vara i stunden själv utan jag fotar stunderna jag upplever och funderar på hur jag ska formulera den för er att jag nästan är lika mycket åskådare till mitt eget liv som ni är!

Nu vill jag åka till Indien mer än någonsin och jag vill faktiskt åka själv, Sara har pushat mig så mycket idag och vi ska mer kontakt i framtiden! Jag ska komma på ett av hennes yogapass och så ska hon prata med en vän som jobbat i Indien om fler tips till mig! Jag hoppas att jag också kan få finna ett lugn i mig själv när jag åker dit och lär mig att uppskatta det viktiga i livet, sådant man inte kan få för pengar.

Det här är någonting jag känner att jag måste göra och det är nu jag har min chans! En sak är säker att när jag åker ner dit så ska jag inte ha med mig mobilen hela tiden och hålla på med den och jag kommer INTE blogga. När jag är där så ska jag leva där och vara DÄR i alla stunder och uppleva så mycket som möjligt. Jag vill känna känslan av att det är lika värt att uppleva något även om jag inte får det på bild eller skriver ut det på internet!

Underbara vackra Indien.
 
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0