Fredag

Waaaaah vad jag hatar att vara datorlös såhär länge, så himla tråkigt att inte hinna blogga! Jaja, nu är jag hemma efter en lång och krånglig hemgång! Jag var ju hemma hos föräldrarna och tvättade igår och idag, sen vid halv tre idag fick jag skjuts in till L. centrum av pappa för att besöka husläkaren angående att jag måste skaffa sulor!

Sedan åkte jag in till stan för att möta Anna på hennes jobb och få mina nycklar som jag glömde hemma igår, sen åkte jag hem till Farsta där jag först skulle byta mina springbyxor då dragkedjan krånglade och sen handla lite på Konsum innan jag tillslut kom hem! Tänk då att under hela denna vägen släpade jag på min enorma rullväska full med mina nytvättade kläder och det är inte direkt lätt att använda en rullväska i snö!

Jaja, slut på klagandet för nu är jag hemma i alla fall! På tal om klagande så har jag varit otroligt gnällig och deppigde 2 senaste dagarna och jag har gråtit hela tiden för typ ingenting.. Idag fick jag min mens, haha älskar man inte att vara kvinna? Humörsvängningarna jag får av mensen är helt störd, tror fan att det är något fel på mig en gång varje månad! ^^,

En kul grej är att jag fick hem tre till GRYMMA Bon Jovi-skivor idag som jag beställt!
 

Kläderna som fortfarande ligger kvar i väskan!

 

Hörs snart igen, måste packa upp kläderna nu!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0