Graderna gör mig snurrig..

Nu kom jag precis hem från gymmet, jag sprang på springbandet med hastigheten 11 km/h i 30 minuter! Jag var helt död efteråt men fan vad nice det är ändå! =) Jag har verkligen kommit igång bra nu då jag tränar ca 3-4 ggr/veckan + att jag och Anna startat med att bara äta onyttigt på lördagar! Vi startade i onsdags och vi har båda hållt det skitbra! =)

Men idag är det lördag så då blir det filmkväll (2 and a half man-race 8D) hemma hos Linus, vi ska göra egna hamburgare och köpa choklad! =) Det känns så mycket bättre att äta lite onyttigt när man bara gör det ibland och gjort sig förtjänt det, håller ni med?

Haha, förklaring till min rubrik.. Jag kom på mig själv idag när jag tittade på termometern vid mitt fönster och såg att det var -8 grader ute, då tänkte jag för mig själv "wow, fett varmt! Kan nog skippa jackan när jag drar till gymmet!" Shiet, åtta minus och skippa jackan... Någonstans har man en skruv lös då!

Nu måste jag hoppa in i duschen och sen dra på mig mjukiskläderna, ska pyssla lite med årsresumén av september-oktober innan Linus kmr och hämtar mig!

Postat av: Johanna

Vad komiskt. Det har jag och min kompis Sofie (hon som jag ska åka tillsammans med upp till Sthlm) oxå gjort. Fast vi började i Tors men ändå, vi vill båda bli fina till Sthlm..haha:) Har dock inte börjat träna än då jag är genom förkyld men ska börja igen så fort den är över och idag är det lördag och jag ska verkligen njuta av min lilla godispåse;) Något mål du ska uppnå med det hela? Själv ska jag bli nyttig, få bättre kondition och gå ner 5 kg:)

2010-01-09 @ 19:42:19
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0