Hem och sova!

Nu är jag hemma igen och måste hoppa i säng nästan på en gång.. Ikväll jobbade jag med Filip, Niklas och Adde och jag säger bara God bless mina sköna arbetskamrater! Det är dom som gör jobbet roligt, trots allt! =) Jag är galet hungrig nu så jag tänkte ta ett glas yoghurt med lite nötter i innan jag hoppar i säng!

Jag läste klart Tusen strålande solar idag så nu tänkte jag börja på en ny bok på en gång! Jag har blivit helt bokgalen nu och jag som inte alls tyckte om att läsa förut! Jag tror att alla tycker om att läsa, bara man ger böckerna en chans! Jag var för otålig och lat för att läsa men när jag gav mig in i dom så blev jag fast, det är en underbar värld!

Hur som helst, yoghurt sen sängen! Btw, ni som tänker se på Grammy Awards inatt klockan 2 på Kanal 9 får gärna uppa mig om hur Bon Jovis framförande var, jag ska youtuba det direkt imorgon oxå! Vi hörs imorgon bitti ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0