Hemma från gymmet!

Gud så skönt det känns efteråt, idag sprang jag på springbandet i 30 minuter och vart helt slut! Måste dra upp konditionen igen, känner jag.. Hur som helst, idag ska jag som sagt jobba och sen ska jag hem till päronen! Jag ska äta middag hemma med familjen och sen sova där, saknar dom! Jag ska passa på att ta med min tvätt också då man typ aldrig kan få en tvätt-tid här i Farsta!

Imorgon ska jag ha en heldag med mina 2 hjärtan, Jossan och Astrid! Vi ska åka pulka på dagen och dra på bio på kvällen! Kanske hänkar även älskade Johanna, Mikkan och Limpan! =) Vi ska antagligen sen Avatar (det verkar vara en must-see film) men vi hörs mer om det imorgon!

Nu ska jag fixa mig lite lunch innan jag ska till jobbet, hörs igen innan jag drar! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0