Hemskt dålig uppdatering idag

Jag ber om ursäkt för det, men jag kom preciis hem från jobbet och vi får inte använda datorn på jobbet för dessa privata grejer! Hur som helst, ÄNTLIGEN är jag hemma och jag måste säga att det är helt underbart att komma hem till ett nystädat rum, vad glad jag är att jag hann fixa det igår! =) Anna hade även tvättat lite av mina kläder, handdukar och underkläder när hon var i tvättstugan idag vilket var UNDERBART snällt!

Och Linus som hade mina skor hemma hos sig åkte in till mitt jobb för att lämna dom, jag har allt snälla vänner! =) Jag kan berätta lite kort om gårdagen hemma hos syster och Nisse! Jag och Elvira blev bjudna på en sjuukt god middag, det var först ugnsbakat vitlöksbröd och sen kyckling med lök och annat gott i och ris till det med sallad! =) Sedan satte vi igång filmerna och under tiden vi såg på dom så kom jag på att jag faktiskt har träffat han som spelar Aragorn!

Det var flera år sedan, säkert typ 2004 (vilket var året efter tredje sagan om ringen-filmen släpptes på bio)! Jag skulle visa ett par tjejer var Grand hotell låg då de ville träffa Blue (ett pojkband) som skulle vara här men de kom aldrig till Sverige visade det sig sedan! Ändå var det människor utanför Grand hotell så jag frågade vad det var och mitt i allt kom då Viggo Mortensen (Aragorn) och när han kom fram till mig var jag helt stum!

Han log och frågade vad jag hette, jag svarade Matilda och så skrev han detta på min lapp: Till Matilda ♥ Viggo! Jag minns att jag, Claudia och Emma (mina två vänner som var med) var heelt uppstyrda efter det! Jag var så glad över att jag typ hållde i hans hand när jag tog tillbaka min lapp, haha! Dock tappade jag bort autografen typ 1-2 år efter, jag hade den i min plånbok så blev hela plånboken snodd! =(

Hur som helst, här har ni lite bilder från igår!
   

Även om jag åt onyttigt idag på jobbet så köpte jag även med mig dom 
här hem, det är trots allt lördag så jag måste få i mig min choklad idag!
  
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0