Hjälp de överlevande i Haiti!!

Röda Korsets Ungdomsförbund försöker samla in 3 miljoner kronor på 30 dagar
till barn & unga som drabbats av jordbävningen i Haiti genom att få oss unga att
sms:a & skänka 20 kr. Sms:a TEENHELP till 72 900 för att skänka 20 kr till Haiti!
 

Jag smsade så fort jag såg det, gör nu samma sak! Vad är 20 kronor värda för er i längden? Kom igen nu allihopa och ställ upp med denna ynka summa!

Postat av: louise

Det ska jag också göra! min pappas företag har skänkt 50 000 kronor :O



Jag hörde en tjej i min skola som sa att hon inte bryr sig om det som har hänt i Haiti och dom får väl ta hand om sig själva. Hur fan kan man tänka så?

2010-01-28 @ 07:28:33
URL: http://louisebhult.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0