Inget gym idag!

Crap, jag satt för länge vid datorn! Jaja jag kmr ju att gymma både imorgon och på lördag plus att jag var där i förrgår! Ska försöka träna i alla fall 3-4 ggr/veckan nu framöver! Lite bloggtorka från min sida idag, vad ska man egentligen skriva om ifall man bara suttit hemma vid datorn och haft en no-life dag? Nä, så ska jag inte säga för alla dagar är lika mycket värda och det har varit skönt att få ägna en dag till att bara softa!

Nu måste jag fixa lite lunch och hoppa in i duschen innan jag kilar iväg till jobbet! Ska försöka hinna ladda ner några Lily Allen-låtar också, Pelle gav mig några tips så jag ska se vad jag tkr! =) Efter jobbet ikväll ska jag träffa en vän som det ser ut nu, men jag hör av mig när jag slutat i vilket fall som helst! Slänger ävne upp årsresumén juli-augusti innan jag sticker iväg!

Ha en grym dag ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0