Jättetrevlig kväll!

Jag har haft en jättetrevlig kväll hemma hos mina föräldrar! =) Päronen, båda systrarna, Nisse och mormor&morfar var där! Kvällen bestod av att vi åt en jättegod middag och pratade massor! Det är så skönt att bara komma ut dit ibland och koppla av lite, det är trots allt mitt andrahem! Sen fick jag skjuts hem av mormor och morfar, världsbäst =)

Lite bilder från kvällen (dock ingen på mig, var ingen fotodag för mig)

Viran sydde mina träningsbyxor som det blivit hål i, thaanx!!
 
 
 

Amanda fick öppna paket =)
 

Av mig fick hon en handduk och detta söta minibadkaret men spagrejer i!
 
 

Jag fick också paket hehe, mamma hade köpt fina handdukar till mig
som passar jättebra i mitt och Annas badrum, tack så jättemkt! =)
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0