Kommer i form!

Åh, vad bra det gick idag på gymmet! Eller jag sprang bara på springbandet men det gick så himla bra, synd nog blev jag avbruten efter jag sprungit lite mer än 6 km för att det var kö.. Så himla tråkigt då jag kände att jag lätt hade kunnat springa 2-3 km till! Det berodde på att jag stretchade jättelänge innan jag tränade idag, shite vilken skillnad det blev!

Nu ska jag hoppa in i duschen och slänga på mig kläder innan jag drar till Lidingö för att fira syster! =) Det gblir inte sent ikväll då jag, som sagt, börjar tidigt imorgon bitti på jobbet! Jag kmr uppdatera när jag kmr hem igen ikväll (om jag inte sover kvar där bort, men det tror jag inte)! Jag slänger upp ett till inlägg innan jag drar! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0