Lördag

Hallåååå allihopa! =) Jag kom precis hem från världens bästa frisör (älskade Debbie!) och sitter nu vid min dator och diggar fett till Bon Jovi! Jag fick håret slingat blondt igen och så klippte hon även lite i luggen, det blev jättefint! =) Jag fick även med mig ett par lakan hem som mamma köpt till mig, fick ett sms för ett par dagar sen "jag har köpt lakan till dig också, lägger dom på hallbordet! Puss!" Så typiskt min söta mamma! :P Jättefina var dom, tack mami!!

Igår då.. Jag och Anna möttes upp på mitt jobb när jag slutat så gick vi ut för att börja gå till nåt matställe, PULVER som vi är.. Det var så kallt att jag inte kunde tänka, så ringer Linus och frågar vart vi ska ses men mitt i meningen skriker han "JAG KAN INTE TÄNKA, JAG ÄR ETT ISBLOCK!" Det är FÖR kallt ute nu, det går snart inte att vistas utomhus mer än 5 minuter i streck.. Så säger alla "Jodå, klä på dig bara!" Okej, fine ge mig mössa för näsa, öron, ögon och kinder också så ska jag försöka igen! SUCK!

Hehe jaja, vi drog in till nån restaurang och käkade middag innan vi drog på bio! Det blev Did you hear about the Morgans som hade premiär igår och den var faktiskt asrolig, filmen fick dålig kritik i tidningarna men då brukar dom vara bra haha! =P En väldigt enkel film men ändå rolig, Hugh Grant är ju helt underbar och hans brittiska accent är verkligen pricken över i:et!

Sen drog vi tre till Skybar och softade lite innan jag drog mig hemåt, jag hade trots allt klipptid 9.30 imorse! Nu ska jag göra iordning lite lunch och senare sticker jag ner till gymmet en sväng, dock blir det endast en springtur på bandet idag! =)

Ingen utväxt kvar, yeay!
 
 

Fick nya lakan av mami! =)
 

Vi hörs lite senare, ut med er en stund i alla fall då solen lyser! =D ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0