Lördag

Godmorgon =) Nu är jag uppe och precis fått i mig lite frukost! Idag är min och Annas "ätar"-dag (vi får endast äta onyttigt på lördagar) så när ja slutar på jobbet idag kl 17 så ska Anna möta upp mig så ska vi handla massa snacks, det förtjänar vi! =)

Åh btw, äntligen är Mirre framme i USA och faaan vad underbart det låter! Hoppas Carolina klara sig fram ordentligt också (min jobbvän som ska plugga i LA)! Mirre bor preciis utanför Michael Jacksons walk of fame (Mirre minns du när du sa det till mig att du skulle bo vid hans stjärna när du bodde här i Sthlm, jag typ dog) och verkligen mitt i smeten, waah babe jag vill komma och hälsa på men det kostar ju aapa! =(  

Är så glad för mina tjejer att de tagit sig iväg, åh vill också!! Nu ska jag till jobbet i alla fall hehe, ha en fin dag så hörs vi senare idag ♥

Postat av: Emma

Låter surt att jobba på en lördag ;)!

2010-01-16 @ 14:20:35
URL: http://absolutemma.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0