Lördag

Godmorgon gott folk! Oj, vad länge jag sov idag.. Kanske inte är så konstigt iofs då det blev ganska sent igår! Vi startade hos Astrid med pizza, snacks och tårta i ett par timmar innan vi begav oss in till stan till After, så vi kom in till baren vid 11 kanske! Det var jag, Astrid, Cissi, Tom och Nils som åkte in! Tom var en brittisk kille (jag dog för hans röst såklart) och var Astrids systers pojkvän och Nils var en svensk vän till honom!

Vi hade skittrevligt och snackade skit där i flera timmar! Efter ett tag joinade Jossan, Filip och Sebbe oss också! Vi satt där ända till halv tre då Jossan, Astrid jag och Cissi var heelt dödströtta så vi drog oss hemåt igen, jag var ändå inte hemma förrän typ kvart över tre då tågen inte går direkt var femte minut på den tiden på dygnet!

Lite bilder från kvällen på After i svartvit:
 
 
  
 

Underbara, vackra Astrid! Så glad jag var över att få se dig igen!!  
 

Vi tre av gänget som är kvar i Sthlm och inte pluggar/jobbar på annat 
håll! Fan vad kul vi tre kan ha tillsammans, så glad att jag har er här!
 
 

Jag älskar er som fan ♥

Postat av: jossan

fina bilder love! såklaart tog du dom i svartvitt så man inte ser att jag är brun! buhuu haha. ikväll ska vi rocka aset!

2010-01-23 @ 14:39:28

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0