Lördag

Ööghh, gissa om jag är trött! Dock såg vi bara första och andra Sagan om ringen-filmen då vi såg den tredje på jullovet och var alla helt slut! Sagan om de 2 tornen (den andra filmen) var min stora favorit förut och jag kunde den utantill, nu var det så länge sen jag såg den att jag hade glömt bort lite! Så underbart att inte kunde mima aalla replikerna haha..

Så jag kom i säng vid halv tre i alla fall, dock kunde jag inte somna förrän typ 4 (dunno why) men jag fick mig i alla fall 5 timmars sömn! Nu är jag uppe och ska snart åka till jobbet, idag ska jag åka på en spelning med Astrid, Jossan och annat skönt folk om jag orkar! Har ju knappt sovit något inatt och ska nu jobba i över 6 timmar men jag hoppas att jag orkar för spelningar är fett nice och ja har hört att bandet är bra! =)
Nu måste jag sticka till jobbet, hörs senare idag ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0