Lördag

Morrnmorrn! Hoppas allt är bra med er, med mig är det jättefint! Jag hade sån tur som fick skjuts hem igår så jag slapp sova borta! Vi hade ju filmkväll hos Bonnie med Kesoo, Jay och Dejan och sen kom Limpan förbi en sväng och han bor ganska nära mig så när vi skulle hem sen så liftade han hem mig! Lite jobbigt att vi bor på andra sidan stan av Lidingö men det var det värt för en mysig filmkväll!

Men usch vad jag rädd jag blev.. Först såg vi Inglorious Basterds och den är ju inte läskig men efter det såg vi en jättefålig film som ändå skrämde mig så jag var jätterädd efter Linus släppt av mig! Jag sprang upp till vår lägenhet och märker när jag kmr in att vår fina kökskruka åkt i golvet! Det var jord över golvet och så, sen undrade jag hur Anna inte kunnat vakna!

Jag tittar in i hennes rum och hon ligger i sin säng, men jag var inte säker på om hon sov eller om hon kanske var död (paranoida jag i farten) så jag väcker henne! En irriterad Anna svarar "JAAA!!" så då var det lugnt hehe ;P Suck, ibland kan jag få för mig såna konstiga grejer..

Jaja, nu ska jag käka klart min frulle och sen kmr januari-februari + mars-april av min årsresumé av år 2009 som nu är slut..!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0