Lugn kväll

Jag har varit ute och flängt ända sen igår på dagen,  sovit endast 3 timmar inatt och sedan jobbat i över 9 timmar idag.. Jag är ganska trött så jag och Anna har bara tagit det lugnt ikväll! Vi gjorde en jättenyttig middag som bestod av fruktsallad, knäckebrödmacka och 2 ägg, sen attackerade vi vårt pepparkakshus så då var ju den nyttiga middagen sabbad..!

Suck, jaja jag måste faktiskt bli bättre med maten nu! Jag har ätit så mycket skitmat hela december och nu början av januari att jag snart börjar undra hur min stackars mage mår..! Nu ska jag göra klart årsresumé juli-augusti innan jag stänger av datorn, puss på er! ♥

Bara jag som längtar till våren.. Sommaren! Jag säger bara sola, bada,
uteserveringar, BON JOVI, London!! Ååååh, ge mig det nununuuu!
 

Postat av: Johanna

Hej babe<3

Du jag har funderar på att jag skulle vilja fixa mina naglar när jag kommer till sthlm. Du vet vanliga tippar med fransk manikyr. Går det? Och i sånna fall vad kostar det? Lägger ju inte hur mkt som helst på det men aa..;)

2010-01-05 @ 11:39:10
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Jaha okej..ja priset var inte så farligt var typ det jag hade räknat med. Hade velat gör såna riktiga fina nämligen..har haft det en gång innan då jag gjorde dem i eng. Trivs så himla bra med det:) Men då kör jag på mina vanliga lösnaglar i stället;)

2010-01-05 @ 12:22:22
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Jaja jag förstod vad du menade men jag menade bara på om det blir krångligt med att fixa tid och så. Bara lite kul att göra nu när man väl är iväg och så håller de förhoppningsvis lite längre en en vecka;P Jag kan göra det var som helst bara det inte kostar en massa som sagt och att de är bra. Men jag har ju sätt dina naglar och de är ju jätte fina:) Men behöver man boka tid långt innan eller? För jag har inte riktigt bestämt mig än. Beror på om jag får ihop tillräckligt med pengar:P

2010-01-05 @ 12:36:54
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Ja men jag kan ta det så får jag se hur jag gör. Vill först och främst ha pengar till vanlig shopping och festa;) Vill du och Anna ha något peng eller så för att jag bor hos er förresten?:)<3

2010-01-05 @ 12:41:09
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0