Lunch sen städning!

Idag blev det ett enbart styrkepass på gymmet, jag var bara där en timme idag då jag kände mig lite stressad! Jag ska hinna städa mitt rum (dammtorka, dammsuga.. rubbet!) innan jag åker hem till syrran och Nisse med lillasyster för en myskväll! Jag ska vara där redan vid 5-halv 6 och det tar en timme för mig att åka dit!

På gymmet satsade jag på axlar och biceps, imorgon blir det vilodag för mig! =) Jag blev så glad idag då jag märkte att jag kom i ett gammalt plagg som var för litet för 2 månader sen, yeay this really pays off! Nu har jag käkat upp lunchen (omelett gjord av 3 ägg och lite riven ost och kräftstjärtar till det) så nu ska jag hugga in på mitt rum, det är SÅ dammigt.. Haha, mamma du skulle DÖTT om du såg allt damm i mitt rum! XD

Hörs senare!

Postat av: Elina & Linnéa

Hej! Vi är två tjejer från Örebro med klackarna i taket, Linnéa född -90 och Elina -92 som nu är tillbaka efter en lång bloggpaus. Hoppas du gillar vår blogg!



Just nu kan du vinna gratis retuschering på vår blogg värde 69:-

http://klackarnaitaket.blogg.se

2010-01-29 @ 14:36:13
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0