Måndag

Good morning! Idag är det första dagen på årets fjärde vecka, tiden flyger fort förbi som vanligt! Jag har precis gjort klart min lunchlåda och sitter nu med en macka och ett glas med yoghurt och nötter i framför datorn och bloggar! När jag vaknade imorse var jag HELT slut, det tog mig ca 5 minuter att kunna öppna ögonen helt..

Tänk att en gång i veckan börjar jag 7 på morgonen och de andra dagarna jobbar jag vanligtvis kvälpass eller kanske börjar 11 någon dag! Men samtidigt är det så skönt att komma hem från jobbet i vanlig tid så jag gillar att ha dessa pass också! =)

Gud vad jag babblar på, är för trött för att tänka! ^^, Jag måste klä på mig och tvätta av mig lite nu men vi hörs igen snart!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0