Måndag

Tänk att jag är faktiskt inte så trött.. Eller det är jag nog men det känns verkligen inte så! när jag vaknade imorse så gick jag bara direkt upp och ställde av klockorna och nu har jag precis gjort färdigt min lunchlåda! =) Som vanligt när jag är klar med den så fixar jag mig lite frukost (idag blev det ett ägg och till det lite yoghurt med nötter i) och sätter mig ner för att blogga!

Idag då.. Jag jobbar till 16.15 och sen ska jag hem för att hämta träningskläderna och dra sedan vidare till gymmet! På kvällen ska jag ut på Söder med jobbet för att fira av Carolina som flyttar till Californien på fredag för att plugga! Så jävla coolt asså, man blir lite avis att hon fått tummen ur röven och kommit iväg haha! Är skitglad för hennes skull men kmr sakna henne också som fan!

Caolina och jag på en 25årsfest i Orminge med jobb-gänget i juni 2009!  
 

Hörs efter jobbet ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0