Min dag!

Nu är jag tillbaka hemma igen! Det är heelt galet i stan på dagen, folk är som djur (tar inte mellandagsrean slut snart??) Idag har jag i alla fall hunnit fixa naglarna (förkortade dom lite denna gång, de blev alldeles för långa ett tag), köpa present till syster som fyller 22 på måndag och så har jag storhandlat mat! =) Jag handlade på mitt jobb så jag var kvar där ett tag och snackade med killarna som jobbade!

Ikväll skulle jag egentligen ut och fika men Cissi ville så gärna var här hos mig då hon tycker det är så mysigt, haha sötis! Så ikväll ska vi laga middag här, dricka te och praata! Jag vill höra allt om hennes tre veckor i Australien, fyfan vad avis jag lär bli! =D

Såhär blev naglarnas resultat!
 
 
 

Halva priset på frukt har vi denna vecka på jobbet, jag passade på!!
 

Köpte ett par örhängen som bara skrek TILLAN! ;)  
 
 

Osminkade jag idag ^^,
 

Hörs senare, måste städa undan lite innan Cissi kmr ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0