Mina nyårslockar

  

På nyår använde jag och Bonnie papiljotter på mitt hår för att få ett ballt hårsvall, vi gjorde det på mig ganska exakt ett år innan också och jag gillar det verkligen! Det är bara så jobbigt att fixa (för Bonnie för jag gör ju ingenting :P) och sen att sova med det! Men jag gillar ändå resultatet jättemycket och så slipper man slänga massa pengar på locktång! ^^,

Ett tips till er som inte har råd med locktång, papiljotter funkar fortfarande lika bra! Dagens samhälle blir bara mer och mer modernt och allt kostar bara mer, då kan man kolla tillbaka till de gamla goda dagarna när locktång och Iphone inte fanns än! Tekniken var inte ens hälften så bra men samtidigt hälften så billigt också! =)

Postat av: Bonnie

gløm inte att hushållspapper ær den ultimata billiga løsningen!!! ;)



Kolla in Malins blogg førresten=)

bittrapingviner.blogg.se



<3

2010-01-29 @ 14:54:51

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0