Nu sticker jag på bio med Fredrik!

Under tiden kan ni få se lite på dagens lilla shopping:

Träningskläder, linnena var dyra men BRA kvalité!
 
TACK mamma för din sponsring, verkligen!!

Sen köpte jag 2 tröjor, behöver lite fler att byta av med!
 
 

Mamma och Viran plockade även åt sig lite böcker åt mig hemifrån då jag
bett om en bra bok ända sen jag läste ut MJs självbiografi! Fick med mig 4:
 

Ha en fin kväll så hörs vi när jag kommer hem eller imorgon!

Postat av: Johanna

Vad heter den boken längst till vänster..känner igen den! Är det "pojken som kallades det" ?

2010-01-19 @ 22:25:16
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: mirre

Oh, "pojken som kallades det" är jättebra och hemsk..



NEJ BIO SKA DU GÅ MED MIG PÅ!! DET ÄR DU OCH JAG GÖRA GREJ :D

2010-01-19 @ 22:46:23
URL: http://mtv.se/mirre
Postat av: Johanna

Den längst åt höger, "tusen strålande solar" den är så otroligt bra. Du måste läsa den :)

2010-01-21 @ 20:15:43

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0