Nyårsafton 2009

Så, mitt nyår startade som ni vet hos Bonnie, vi fixade håret och kläderna hemma hos henne innan vi drog oss till Slussen för att möta upp Anna och Malin! När vi kom fram till Amanda & Nisse så började jag, Anna och Bonnie fixa sminket medan Malin hjälpte Amanda och Nisse med maten! Vi åt egengjord sushi till nyårsmiddag och Malin har ju jobbat i en sushirestaurang så hon var till stor hjälp!

När vi andra 3 var färdiga så hjälpte vi också till i köket och då vart vi klara på nolltid! Efter en stund så kom resten av folket så då minglade vi lite, drack gott och åt massa sushibitar! =) Jag hade en jättetrevlig kväll (förutom att jag började må dåligt vid 11-tiden men det gick över till tolvslaget), dock var jag ju dum i huvet som sprang ut på tolvslaget barbent! Det var skapligt kallt så när vi kom hem var mina ben röda som tomater, fyfan! Då började jag käka massa korv med bröd hehe, maat!

Sen vid typ 2-tiden började jag och Bonnie dra oss hemåt, vi var helt slut! Malin stannade däremot kvar så Bonnie och jag drog ner till busshållplatsen för att ta bussen till Slussen, när vi väl kom fram såg vi att Ropsten-tåget inte gick längre men Farsta-tåget gick om 1 minut så vi sprang och tog det tåget och sov hos mig istället!

Bilder från kvällen:

Before and after hair (dock fortfarande osminkad på "after"-bilden)
 
 

Mikoooooooooooooooooooooj!
 
 
Bnoni på busshållplatsen!
 

My pimp hands!
 

Bonnies pimp glasses!
 

HAHA det blev mörkt i tåget då de behövde laga något, så Bonnie drog
på sig brillorna och satte på blinkningen i dom och alla i tåget börja garva!
 

Så fort vi kom fram hoppade Malin in i köket för att hjälpa syster och
Nisse då de gjorde sushi och Malin har jobbat i en sushirestaurang!
  

Bonnie gjorde den coolaste ögonskuggan på mig =)
 
 
 

My hot girl!
 

När jag, Anna och Bonnie var klara började vi också hjälpa till i köket!
 
 

And done!
 

Min andra halva och jag!
 

Snyggaste tjejerna!
 

Snyggaste syster!
 
 

  
 

No comments..
 

Sen kom det mer folk!
 

Lite mer picturespam från köket!
 
 
 

Amandas och Nisses goda vårrullar som ser ut som genomskinliga bajskorvar ^^,
 

Jag och min käre vän Limpan!
 
 

Tillan in-action!
 
 
 

"Gud, det ser ut som ni hånglar" ööh :P
 

 

 

 

 

HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!!!
 
 
 
 
 
 

Sen dog mina batterier men fotade mig precis innan jag slocknade hemma i sängen!
 

Tack syster och Nisse för en grym nyårsfest, vi hade alla skitkul! =) ♥

Postat av: hanna

du är snygging tillan

2010-01-02 @ 21:07:26
URL: http://hannalysell.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0