Onsdag

Goodmorgon! Gud så skönt det var att få sova ut, hade sovit typ 6-7 timmar totalt på 2 dygn! Jag har inte van vid att gå upp kl 5 som jag gjorde både måndag och tisdag, menmen! Igår blev det inte Avatar, det blev Sherlock Holmes istället! När vi stod  i kön så såg vi att dom gick typ samtidigt och ingen av oss hade sett SH men båda hade sett Avatar, så då bestämde vi oss för det istället! Jag vill fortfarande se om Avatar men kanske om ett längre tag så jag inte minns så mycket om filmen som jag gör nu!

Nu sitter jag och käkar lite frukost och ska snart dra mig ner till gymmet, längtar dit i mina nya träningskläder.. Fan vad hårt jag ska köra idag! =) Tråkigt nog får jag gymma själv då Linus jobbar till typ 2-3 och jag orkar inte sitta hemma hela dagen och vänta! Jag är faktiskt ledig idag (SÅÅ SKÖNT) så då vill jag utnyttja dagen till fullo!

Hörs igen innan jag drar ner till gymmet!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0