Onsdag

I have to get them I aint second to none ♪ ♫ Åh, på tal om den låten så när jag var hos husläkaren för en vecka sen så ringde min mobil när jag var där! Jag har Black or White som ringsignal och hon ba "Åh, bra låt!!", så skön reaktion istället för att bli sur på att mobilen ringde haha! Självklart stängde jag av den sen men jag gillade reaktionen =P

Hur som helst.. Godmorgon allihopa! Jag hade en aastrevlig kväll igår! Jag mötte upp Eugenia och Viran för att köpa biljetter till Avatar, sen åkte vi förbi mitt jobb för att lämna av ett par nycklar. Fredrik jobbar så vi stannade och snacka med honom ett par minuter och även med Filip och hans brorsa Jonas! Det slutar med att Filip och Jonas hängde på och såg Avatar så vi blev ett stort skönt gäng hehe!

Den här gången var Avatar så mycket bättre, dock saknade jag vissa saker med 3Dn som var asvacker men i det stora hela så gillade jag den bättre utan 3D! Filip retade mig hela kvällen med att jag säkert måste skaffa glasögon men NEJ det är INTE så som fallet är! :P Haha, nämen jag tror faktiskt inte det då Anna tyckte samma sak och hon har sett andra 3D-filmer som var bra lixom..

Nu har jag precis fått i mig lite frukost och ska snart dra mig ner till gymmet! Idag blir det satsning på bröst & biceps sen tänkte jag gå på rullbandet också, att gå raskt bränner mycket också! Hörs senare ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0