Rocka fett på gymmet!

Det gjorde jag verkligen idag, mina nya träningskläder förändrade mig helt när jag var där! Jag har även min vän Linus att tacka som hjälper mig med tekniken osv, t ex idag när satsade jag på mage, rygg och ben så hade han förklarat innan vilka muskler som är bra att kombinera på samma pass, t ex armar och axlar!

Jag har ju gymmet i snart 3 år men då har jag kört mycket basövningar och sprungit mest, nu ska jag köra igång hårt med att även gymma men kommer fortfarande att springa också för det älskar jag! Nu håller jag på att fixa med min stora lunch, är så hungrig!!

Jag i några av mina nya, älskade träningskläder (dock har jag en gammal
munkjacka över), dålig bild men jag orkade inte fixa någon bra.. :P


Hörs lite senare igen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0