Smart Tillan..

Haha, vi somnade typ vid halv fyra imorse och jag vaknade nyss.. Smart att vända på dygnet när jag ska upp 5 imorgon och på tisdag (jobbar tidiga dagpass på jobbet då)! Jaja.. Idag ska jag i alla fall gymm (fyFAN vad mätta vi blev igår, alla vi tre typ dog :P) och sen ska jag hem till ön för att fira storasyster, hon fyller 22 år imorgon! =)

Igår åt vi så mycket att vi typ rullade in till våra rum och Cissi till tunnelbanstationen! ^^, Jag skypade även med Mirre ett antal ggr under kvällen, jag vill så himla gärna åka ner och hälsa på då Carolina också är där och jag saknar dom båda redan asmkt! Men jag har nog inte ekonomin till det även om jag så gärna vill... =(

Jag vill även skriva ut ett ENORMT grattis till min kära, älskade vän Astrid som fyller 20 år idag!! Hatar att hon bor i Blekinge just nu så jag inte kan krama sönder henne.. Älskar dig i alla fall älskling! ♥

Nu måste jag få i mig lite frulle, hehe! Hörs senare.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0