Solen, vad är det?

Hehe, det känns lite så dessa dagar.. Man går till jobbet och det är kolsvart, samma sak när man åker hem! Men vi såg ut genom fönstret och solen lös ju hela dagen, typiskt när jag jobbar! Jaja, nu är jag hemma i alla fall och tänkte ju dra ner till gymmet men jag orkar inte idag! Jag ska ändå dit imorgon så det får räcka, jag har varit uppe sen 5 imorse och jag ska ut ikväll!

Måste tipsa er som har en Coop Konsum nära er (jobbreklam haha, nejdå) att handla frukt denna vecka, vi har halva priset på typ all frukt plus en del grönsaker! Jag som är fruktgalen (kvällens middag blir en enorm fruktsallad!) har köpt på mig massor av äpplen och när jag fått lönen på fredag så ska jag bunkra upp rejält! =)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0