Söndag

Godmorgon! =) Jag ställde klockan på 10 idag för att jag vill hinna med ett långt träningspass innan jag börjar jobba idag, dock vaknade jag av mig själv (min första tanke var; neej nu har jag sovit till typ 2 på dagen)... Jag noterar att någonting ljust lyser på mig och inser att det är en solstråle som pressat sig in på sidan av min rullgardin!

Jag drar upp rullgardinen och möts av SOLEN! Visst är det fortfarande lite moln på himmelen men att solen ens har fått kika fram känns som ganska länge sen! Härligt ju, då måste man upp tidigt för att uppleva lite av det! Nu har jag precis fixat lite frukost (2 ägg och yoghurt med nötter till det), och om typ en timme ska jag dra ner till gymmet!

Jag kom på igår att sista delen av år 2009:s årsresumé inte är utlagd än så den kommer ikväll, glömde helt bort den hehe! Hörs lite senare ♥  


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0